Vi er utrolig stolte over at kunne fortælle, at Matchbiler igen i år er nomineret til Århus Stiftstidendes “Byens Bedste Bilhus”.
Sidste år var vi så heldige at tage titlen hjem, en kæmpe anerkendelse vi er meget stolte af. Derfor vil vi også så gerne gøre alt, hvad vi kan, for at beholde titlen i år.
Konkurrencen er hård, og vi er oppe imod mange dygtige bilhuse og store bilkæder. Derfor er vi ekstra stolte over at være blandt de nominerede igen.
Men for at kunne beholde titlen, har vi brug for din hjælp 
Hvis du har lyst til at støtte et lokalt bilhus, som:
• Er lokal forhandler og autoriseret værksted
• Brænder for at gøre en forskel i lokalsamfundet
• Altid sætter kunden først
• Arbejder for at skabe trygge og gode biloplevelser
• Går op i ordentlighed, kvalitet og god service
Så vil din stemme betyde alverden for os.
Stem på Matchbiler her:
Det største tak fra hele Matchbiler-teamet!
Vi er klar til at handle, er du?